Friday, November 19, 2010

trase cam tertinggal kat blakang jer.....

  • best gak b'blog nih...tpi, byk benda lg aku nak kene explore. tq to my lovely...coz die lak yg lebih2 nak ajar aku buat blog ni....( die yg lebih2, aku pgang mouse 2 saat...die 10 minit)....so..aku nak kene cari sumber2 yg best n somehing yg best gak supaya bleh share ngan kengkawan. selain dari bercerita tentang aku faisaliah hj yunus, tentang my lovely hubby mohd othman adam & my lovely son ali baihaqi.
  • ermmm...berkenaan ngan tajuk plak...dolu2 mase blaja aku amik it...makin hari org lain makin celik it...aku plak...makin rabun...tak spai tahap buta lagi r...wpun...suamiku slalu kutuk..."dulu sayang balaja ape2"....(sedey gak rase dlm ati yg kecik ni)....tak per2 akan ku improve kan....(cam ner nak improve? adekah ngan cara sbg blaja....or explore sdiri?) klau nak sbg blaja skang keje bidang lain, tiade kene mengena.....(next time ler pk).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...